Home » , » Padah ~ Serbu Sarang Pelacur Cara Ganas

Padah ~ Serbu Sarang Pelacur Cara Ganas


Sungguh ganas. Di tengah mahu menegakkan hukum dan keadilan sosial, seorang polis dengan sewenang-wenangnya melakukan hal yang tidak terpuji ketika melakukan rserbuan di sarang-sarang pelacur dan perjudian di Zhengzhou, Henan, China.



Foto polis serbu tempat pelacuran itu tersebar luas di internet dan membuat geram ramai orang .Dalam foto yang diambil oleh media China tersebut, nampak seorang polis berpakaian preman tengah menarik rambut seorang wanita yang tidak berpakaian sama sekali. 


Polis itu pun memaksa agar pelacur itu difoto dalam keadaan telanjang. Serbuan polis terhadap tempat-tempat pelacuran itu beredar video klipnya dan itu dilakukan dengan sengaja. Dalam rakaman video ini, antara lain memperlihatkan seorang polis memarahi seorang pelacur yang tanpa pakaian duduk penuh ketakutan.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

1 komen:

  1. tugas seorang polis ialah memberi nasihat sacara baik tapi nie lain pula memberi nasihat secara paksaan....dan polis tu juga gatal suruh pelacur tu ditangkap gambar dalam keadaan telanjang............

    ReplyDelete