Home » » Sewa Jiran Untuk Hamilkan Isteri

Sewa Jiran Untuk Hamilkan Isteri


Di Stuttgart, Jerman, seorang pemuda membayar tetangganya untuk menghamilkan isterinya, kerana dia sendiri mati pucuk. Pasangan Demetrius Soupolos, 29, dan Traute - bekas ratu kecantikan setempat ini ingin mempunyai anak tetapi sayangnya doktor mengatakan suaminya mati pucuk dan tidak boleh menghamilkan isterinya.



Souplos tanpa ragu-ragu membayar tetangganya, Frank Maus, 34, untuk menghamilkan isterinya, apalagi dilihatnya Maus dan isteriya mempunyai dua anak. Rencana aneh ini tampaknya berjalan lancar. Souplos membayar Maus 2.500 dollar untuk tugas 3 malam dalam seminggu selama 6 bulan.

Dengan semangat Maus menjalankan pekerjaan barunya yang menyenangkan ini. Maus meniduri Traute sebanyak 72 kali tetapi sayangnya Traute tidak juga hamil. Soupolos akhirnya mendapat informasi dari doktor yang menyatakan bahawa sebenarnya Maus juga sama sedang menjalani terapi mati pucuk seperti Souplos dan isterinya terkejut.Kemudian isteri Maus mengakui bahawa dua anaknya bukanlah anak kandung dari Maus.


Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment