Home » , , » Gempar! Google Menurunkan PR Rangkaian Blog Popular

Gempar! Google Menurunkan PR Rangkaian Blog Popular

goole eyes

Bagaimana kedudukan anda melihat? Mana-mana penurunan atau de-pengindeksan? Jika tidak, anda bertuah. Tetapi, anda tidak keluar dari hutan lagi.
Sejak minggu lepas apabila Google mengumumkan 40 kemas kini baru di blog, beberapa maklumat baru telah muncul dan satu tapak utama telah turun dalam api. Tahu apa itu? Baca.
Matt Cutts, ketua pasukan carian Google webspam kualiti, membocorkan beberapa maklumat yang menetapkan beberapa pemasar SEO dalam putaran balik. Pada sidang SXSW baru-baru ini, Cutts, semasa sesi soal jawab semasa menjawab soalan daripada webmaster yang prihatin.
Pemilik perniagaan berlari kecil "ibu dan pop" kedai yang melakukan pemasaran sendiri dan SEO. Pemilik ditanya bagaimana ia boleh bersaing dengan perusahaan besar yang beribu-ribu shell dolar ke dalam kempen SEO.
Matt Cutts memulakan jawapan dengan jawapan ini:
"Cara yang saya sering berfikir tentang SEO adalah bahawa ia adalah seperti seorang jurulatih. Ia adalah seseorang yang membantu anda memikirkan bagaimana untuk membentangkan diri anda lebih baik. Dalam dunia yang ideal, walaupun, anda tidak akan perlu untuk berfikir tentang membentangkan diri anda dan sama ada enjin carian boleh merangkak laman web anda, kerana mereka hanya akan menjadi begitu baik bahawa ia dapat memikirkan bagaimana untuk merangkak melalui Flash, bagaimana merangkak melalui borang, cara merangkak melalui javascript, bagaimana merangkak melalui apa. Dan bagi sebahagian besar, kebanyakan enjin carian telah membuat banyak kemajuan dapat merangkak melalui kandungan yang kaya. "
Cutts terus dengan menyebut kemas kini Google yang dijadualkan untuk dibebaskan dalam tempoh beberapa minggu akan datang untuk bulan. Beliau turut membincangkan mengenai bagaimana Google cuba untuk "tahap padang permainan "dan berikan laman web tanpa banyak SEO menetapkan tahap yang sama perhatian.
Di sini ialah bagaimana Cutts respons,
Dan idea itu pada dasarnya adalah untuk mencuba dan tahap alasan bermain sedikit, jadi semua orang-orang yang telah semacam telah lakukan, kerana kekurangan perkataan yang lebih baik, lebih-pengoptimuman 'atau terlalu melakukan SEO mereka, berbanding rakyat yang hanya membuat kandungan yang bagus dan cuba untuk membuat sebuah laman web yang hebat, kami ingin menyusun daripada membuat yang bermain bidang tahap lebih sedikit. Supaya perkara seperti di mana kita cuba untuk membuat laman web ... yang Googlebot bijak, kita cuba untuk membuat kaitan kami lebih penyesuaian, jadi orang-orang yang tidak melakukan SEO, kami menangani itu, dan kemudian kita juga mula melihat orang yang jenis penyalahgunaan, sama ada mereka membuang terlalu banyak kata kunci pada halaman atau sama ada mereka bertukar-tukar cara link terlalu banyak, atau apa sahaja yang mereka lakukan untuk menyusun melampaui apa yang orang biasa akan mengharapkan dalam suatu kawasan tertentu. Supaya sesuatu, di mana kita terus memberikan perhatian, dan terus bekerja ... kita mempunyai jurutera beberapa pasukan saya bekerja di sebelah kanan itu sekarang. "
Apakah semua ini bermakna?
Bagi sesetengah webmaster yang telah disimpan teknik SEO mereka begitu ceria putih bahawa anda hampir tidak boleh memanggil mereka teknik SEO, ini akan disambut berita.
Bagi orang lain yang memahami SEO dan menghubungkan, dan telah menggunakan taktik manipulatif yang tidak semestinya buruk, hanya pandai , mungkin ada membimbangkan.
Di sini ialah mengapa ...
Rangkaian blog adalah kira-kira untuk mati lebih cepat daripada dinosaur. Semalam, Membina Rank saya, salah satu rangkaian blog, telah dihapuskan dari laman web setelah Google de diindeks beribu-ribu blog.Setiap blog yang dipunyai oleh rangkaian bersama-sama dengan setiap laman web yang menerima link akan merasakan sengatan yang satu ini.
Beberapa SEO fikir rangkaian blog adalah strategi pemasaran yang baik, tetapi Google difikirkan sebaliknya.Jika anda tergolong dalam rangkaian blog, anda dasarnya membayar untuk link dan anda tahu bagaimana Google melihat pada pautan yang telah dibayar!
Siapa yang akan datang? masa Hanya akan beritahu, tetapi saya mengesyaki kami adalah untuk beberapa kejutan BESAR dalam masa yang terdekat.
  • Adakah konsep SEO perlahan-lahan sedang secara berperingkat-peringkat? 
  • Adakah kandungan pemasaran dan media sosial SEO baru? 
  • Adakah Google sudah benar-benar dihapuskan keupayaan untuk webmaster untuk memanipulasi kedudukan dalam apa jua cara?


Pada pendapat saya ... Ya, Ya, dan Ya!

Ini adalah berdasarkan pendapat peribadi, tetapi trend memihak kurang manipulasi dan bangunan perniagaan.
Biar saya jelaskan ...
Jika mana-mana strategi SEO anda melaksanakan boleh dilihat sebagai memanipulasi labah-labah untuk datang dan melawat anda, saya akan anggap ia sebagai berpotensi mengesyaki. Walau bagaimanapun, jika mana-mana mereka taktik memberikan nilai tambah kepada pengunjung, seperti penerangan meta atau tajuk yang ditulis dengan baik, ia perlu tahan dengan ujian masa. Memahami, walaupun, bahawa ini adalah spekulasi tulen.
Apa yang boleh dilakukan untuk menggagalkan Google Kejahatan , ahem ... saya maksudkan Jujur cubaan untuk ganjaran laman bernilai?
  • Kandungan yang bagus - Ini adalah tidak asing kepada pembaca tapak Rujukan kami. Kita membincangkan ia sering. Terus menyiarkan timbun, dari kandungan berguna dan kreatif. Ia adalah salah satu strategi yang seolah-olah untuk memenuhi mahakuasa Google.
  • Mempelbagaikan - Jangan bergantung semata-mata kepada kedudukan untuk memenuhi akaun bank anda. Walaupun tapak yang paling berharga telah de-diindeks. Masukkan telur anda dalam bakul banyak seperti media sosial, blog tetamu, iklan banner dan pemasaran e-mel.
  • Memberi tumpuan kepada isyarat sosial - isyarat Sosial seperti 1 Google telah mempengaruhi kedudukan. Rakyat lebih LAIN seperti kandungan anda, laman web yang lebih berwibawa anda akan muncul, yang suka Google.
Hari-hari jalan pintas dan trek pantas kepada kedudukan lebih! Memberi tumpuan kepada membina perniagaan anda terlebih dahulu, dan strategi setiap, sama ada SEO berkaitan atau tidak, akan mengakibatkan jangka panjang, keuntungan yang berterusan.
Sini adalah seluruh audio sesi SXSW: Dear Google & Bing: Help Me Pangkat yang lebih baik!
Kredit to Search Engine Meja Bulat bagi transkrip penerbitan Matt Cutts.
Saya ingin mendengar komen anda! Adakah laman web anda telah diturunkan? Adakah anda berfikir SEO secara berperingkat?



Apa yang menarik kat sini
Info Menarik di Sajikan Untuk Anda Di Sini!!
Inginkan Anak Cemerlang? Klik Disini!
Iklan Produk Anda Di Sini. Hanya RM10/sebulan

0 komen:

Post a Comment